HSL runkolinjojen diginäyttöjen ensimmäinen laajennusvaihe on valmistunut ja mainostajalle on tarjolla entistä laajempi kokonaisuus. HSL runkolinjat tunnistat oranssista väristään ja ne operoivat metrojen tyyppisesti tiheällä vuorovälillä syöttäen liikennettä mm. juna- ja metroasemille. Matkustajat ovat myös palanneet busseihin, kun runkolinjoissa matkamäärät ovat olleet nousussa useamman kuukauden ja runkolinjat ovatkin prosentuaalisesti kasvavin liikenneväline eri joukkoliikennevälineitä vertailtaessa.
Neonmedian sopimus HSL:n kanssa laajenee vuosittain elokuussa, kun uudet runkolinjat aloittavat linjasto uudistuksien mukaisesti liikennöinnin.
Liikenteeseen ovat palaneet nk. haitari-bussit, joihin mahtuu lähes 100 matkustajaa. Yhdessä bussissa on 2 tai 3 näyttöä riippuen bussin tyypistä ja runkolinjabusseja on liikenteessä yhteensä lähes 200. Bussimedian äärellä vietetään noin 15-20 minuuttia yhtä matkaa kohti ja kaikki sisällöt toistuvat yhden tavallisen matkan aika vähintään 4-6 kertaa. Kampanjat on mahdollista kohdentaa esim. Koko Uudenmaan alueelle, kuntarajojen mukaan tai kaupunkien sisällä oleville taktisille paikannusalueille, esim. kun bussit saapuvat kantakaupunkiin. Paikannusalueita on pääkaupunkiseudulla lähes 30 ja kaikkien alueiden hinnoittelu perustuu matkustajamääriin, kun matkustajamäärät ovat saatavilla pysäkeittäin ja täten jokaisen alueen matkamäärät ovat tarkasti tiedossa.
Tutustu HSL alueen tuotteisiin ja hyödynnä bussimedian -75% Black Friday tarjoukset jo tänään!
Kurkkaa bussin sisälle (3D-video):
Katso HSL video: