Oululainen Klinen on lanseerannut Oulussa uuden mainosverkoston, jolla mainostaja voi tavoittaa Oululaiset kuluttajat asuinkerrostalojen rappukäytävissä. Näytöt sijaitsevat taloyhtiön sisäänkäynnin kannalta keskeisellä paikalla, josta ne tavoittavat erinomaisesti taloyhtiössä asuvat ja vierailevat ihmiset. Näyttöjen tilasta 50% on varattu taloyhtiön ja heidän sidosryhmiensä tiedotteiden esittämiseen ja 50% on varattu mainostajille. Mainospaikat ovat 5-10 sekunnin mittaisia ja mainoskierto on 60 sekuntia. Mainos toistetaan täten vähintään kerran minuutissa.Yksittäinen asukas kulkee näytön ohi keskimäärin 35 kertaa viikossa, jolloin mainoskampanja myös nähdään ja muistetaan. Tästä kertoo myös mitatut kampanjatulokset, joiden mukaan jopa 89 % asukkaista muistaa nähneensä tietyn kampanjan.
Tällä hetkellä mainostajalla on mahdollisuus valita koko Oulun kattava verkosto tai PSOAS:n opiskelija-asuntoihin kohdistettu verkosto. Tulevaisuudessa verkosto laajenee.
Tutustu porrasnäyttö-mediaan ja tilaa oma kampanja: