Mainos, mutta mistä mediasta? Mainonta netissä, lehtimainonta, radiomainonta, ulkomainonta ja tv-mainonta eri medioissa tarjoavat vaihtoehtoja maantieteelliseltä tavoittavuudeltaan, iältään, sukupuoleltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan erilaisten kohderyhmien tavoittamiseen. Monikanavainen mainonta mahdollistaa kohderyhmään vaikuttamisen päätöksentekoprosessin eri vaiheissa ajallisesti ja eri ympäristöissä. Päätöksentekovaiheet huomioivalla mainosviestien kohdentamisella voidaan kasvattaa tunnettuutta, luoda mielikuvia, vahvistaa jo tehtyä päätöstä ja saada aikaan toimintaa. Mainoskanavaa valittaessa onkin oleellista ottaa huomioon kampanjan tavoite, kohderyhmä, viesti ja ajoitus. Selkeä ydinviesti, valittua kohderyhmää palveleva monikanavaisuus ja mainostoistojen määrä lisäävät mainonnan vaikuttavuutta. Tutustu mainosvaihtoehtoihin ja rakenna voittava mainoskampanja!