Hilla Group Oyj on 1917 perustettu perinteikäs alueensa suurin monimediatalo. Yhtiön mediaympäristöt ja brändit tavoittavat päivittäin lähes miljoona suomalaista monikanavaisilla sisällöillä, tapahtumilla ja ulkomainonnalla. Hilla on laadukkaista mediaympäristöistään tunnettu markkinoinnin kumppani, jolla on luotettavat tuotebrändit sekä kehittyneet teknologiset mediaratkaisut.
Hillan brändit yhdistävät mainostajat ja alueen ihmiset laadukkailla ajankohtaisilla sisällöillä. Yhtiön mediaympäristöissä mainostajan viesti kohdataan oman alueen luotettavan ja tunnetun median parissa. Hilla julkaisee maakunta-, kaupunki- ja paikallismedioita Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Pohjanmaalla, Koillismaalla, Kainuussa ja Lapissa. Alueiden ykkösmediabrändit palvelevat sekä painettuina- ,että digilehtinä. Kattavaa alueellista näkyvyyttä ja peittoa vahvistaa digitaaliset ulkomainosratkaisut, joilla tavoitetaan tehokkaasti myös alueen lomailijoita yhdessä matkailumedioiden, kuten Aallon kanssa.
Digitaalisella itseasiointityökalulla mainoskampanjan ostaminen ja suunnittelu haluttuihin medioihin ja mainosmuotoihin juuri toivottuun ajankohtaan käy helposti muutamalla klikkauksella. Uusi suunnittelutyökalu auttaa mainostajaa löytämään sopivimmat ratkaisut kuhunkin kampanjaan ja säästää mainostajan aikaa. Yksittäisen mainospaikan tilaaminen tai monikanavaisen (esim. lehtimainos + verkkomainos + ulkomainos) kampanjan suunnittelu ja ostaminen käykin yhtä helposti. Usein vaikuttavimman lopputuloksen saavuttaa monikanavaisella kokonaisuudella, jossa valittu kohderyhmä tavoitetaan eri mediaympäristöissä ja tilanteissa useita kertoja kampanjan aikana.
Lisäksi suoraan selaimessa toimiva ostokanava parantaa median saavutettavuutta ja lisää joustavuutta. Mainostaja tai toimisto voi jatkossa tehdä kampanjasuunnittelun ja tilaukset ajasta ja paikasta riippumatta 24/7. Verkosta ostettaessa tilauksen tekemiseen voi myös hyödyntää luottokorttia, mikä lisää vaihtoehtoja maksutapoihin ja -aikoihin. Kokonaisuutena itsepalvelukanava tarjoaakin mainostajalle erityisesti helppoutta, nopeutta ja joustavuutta.
Hilla Groupin markkinointipäällikkö Sanna Uusivirta kiteyttääkin ydinhyödyt seuraavasti:
"Valitsimme Medianin, koska haluamme tarjota asiakkaillemme helpon ja joustavan tavan ostaa ja suunnitella mainoskampanjoita suoraan verkosta."
Sanna Uusivirta, markkinointipäällikkö, Hilla Group Oyj
Medianin palvelumalli nojaa sekä mainontaa ostavien että mainostilaa myyvien asiakkaiden kanssa samaan periaatteeseen: "mainostamisen tulee olla helppoa". Tämä tarkoittaa, että pyrimme auttamaan parhaamme mukaan myös julkaisijoita kaikissa asiakkuuden vaiheissa: 1) käyttöönoton suunnittelu liiketoimintatarpeiden kautta, 2) käyttöönotto palveluna, 3) käytön tuki, 4) palvelun jatkokehittäminen asiakastoiveet huomioiden ja tarpeet ennakoiden.
Näin Sanna Uusivirta kuvailee kokemustaan yhteistyöstä:
"Yhteistyö Medianin kanssa on kiitettävää. Palvelun käyttöönotto oli erittäin sujuvaa, korjaustoiveet ja muutokset tulevat kerralla hoidetuksi, ja uudet tuotteet pääsevät nopeasti esille. Mediani-tiimin kyky ennakoida tarpeitamme ja reagoida niihin ripeästi tekee yhteistyöstä helppoa."
Sanna Uusivirta, markkinointipäällikkö, Hilla Group Oyj
Tavoitat meidät sähköpostitse info@mediani.fi ja puhelimella: +358 44 986 1636