Kohderyhmänä 15-20-vuotiaat nuoret?

Kohderyhmänä 15-20-vuotiaat nuoret?

Kohderyhmänä 15-20-vuotiaat nuoret? Suomen Lukiolaisten Liiton medioilla tavoitat 35000 lukiolaista ja sidosryhmiä heidän elämänsä ympäriltä.

Suomen Lukiolaisten Liiton (SLL) julkaisut tavoittavat hyvin 15–20-vuotiaita suomalaisia. Tiedostavat ja aikaansa seuraavat lukiolaiset ovat trenditietoisia kuluttajia, jotka aikuistumisen kynnyksellä ovat jatko-opiskelupaikkavalintojen lisäksi monien pitkäkestoisten kulutusvalintojen edessä. Nuoret ja lukiolaiset ovat moninainen ryhmä, jolla on monipuolisia kuluttajatarpeita.

Nuorten lukiolaisten lisäksi SLL:n mainosmedioista löytyvät kohdennetut mainosvaihtoehdot tavoittaa myös rehtorit, opinto-ohjaajat, opiskelijakunnan toimintaa ohjaavat opettajat, abiturientit, sekä liiton aktiivitoimijat.

 

Tutustu Lukiolaisten mediaan ja mainospaikkoihin:

Suomen Lukiolaisten Liitto - mainosmediat
 

Mediani.fi – Suomen monipuolisin mainospaikkojen välityspalvelu

Mediani on palvelu mainospaikkojen myymiseen ja ostamiseen. Palvelu tarjoaa mainostajalle nopean väylän löytää enemmän oman kohderyhmän tavoittavia vaihtoehtoja – mainospaikkoja ja medioita. Tehokkaiden kampanjasuunnittelu- ja tilaustenhallintatyökalujen lisäksi Medianissa on monipuoliset työvälineet mainos- ja mediatoimistoille mm. mainostajatilien ja kampanjakohtaisten aineistojen hallintaan. Mainostilan myyjälle Mediani mahdollistaa mainosmyynnin tehostamisen ja tuottavuuden parantamisen. Mediani-palvelu skaalautuu myyntikanavasta verkkokauppa-alustaksi ja varaustenhallintajärjestelmäksi.